Ebru Yağtu
Bilge
Diğer okuyucular çok iyi diye yorumlamışlar sanırım bu yorumlar üzerine aldığım bir kitaptı, fakat aynı akıcılığı bulamadım oldukça sıkıldım. hatta bir dönem ara verdim tekrardan sırf bitsin diye okumaya çalıştığım bir kitap oldu.