Hande Hedef
Kitapkurdu
Olay örgüsü, karakterleri, orijinalliği, plot twisti, her şeyiyle çok beğendim. Yazarın okuduğum ilk kitabı, şu an bir diğer kitabını satın almak için girmiştim, kimse yorum yapmadığı için yapmak istedim. Bunu edebi bir şekilde anlatmayacağım, insanın içine işleyen bir garibanlık olur, bunu da hayat öğretir. Garibanlık sizin için bir konsept değil de gerçeğinizse seversiniz. Otobüs yolculuğunda beni avutacak bir manzara olmaksızın bozkıra baka baka ağlayarak okudum -Night Sky/Hasan Özsüt eşliğinde- ve kitabı elime aldığım gibi de bitti. Sevgiyle öneriyorum.