Biz Eskiden Burada Yaşardık
Biz Eskiden Burada Yaşardık Ürüne Git
Şengül Şahin
Üstat
Yazarın bu romanı atmosferik bir kabus. Evet bu kitabı gerçekten çok sevdim. Ama yarıya kadar.Karakterler çok iyi yansıtılmış, ailenin gelmesiyle başlayan giderek ürkütücü hale gelen eski bir evin içinde garip olaylar ve yavaş yavaş yükselen gerilim heyecan duygusuyla içine çekilmemek mümkün değildi. Hele bir sahne var ki adrenalinimin tavan yaptığını söyleyebilirim.Hala o sahne gözlerimin önüne geliyor.Issız bir ormanın ortasında çürümeye yüz tutmuş, harap bir evin derinliklerine doğru ilerledikçe klostrofobim yükselmeye başladı. Çatı ve bodrum katları beni her zaman ürkütmüştür. Ama bir gecenin soğuğunda hikaye öyle bir dönüş yapıyor ki hem okuma modumu hem de heyecanımı söndürdü. Ondan sonra bir türlü toparlayamadım. Halbuki hikaye tam gaz ilerliyordu. Kitabın başından itibaren bağımlılık yapıcı, rahatsız edici atmosfer ortamı vardı. Korkuyu da hissettim. Aslında müthiş bir olay örgüsüne sahip. Yazarın hikayeyi bitirme şekli hoşuma gitmedi.