hayal ve gercek
Üstat
6.sınıfa giden oğluma öğretmenin ödev vermesiyle almistim kitabi. oglumdan sonra ben de okudum ve filmini izledik birlikte. Cocuk kitaplarini büyüklerin de okumasını, yüreğindeki çocuğa içindeki çocuk yanına iyi bakmasını cok degerli buluyorum. Bu kitap ikimize de iyi geldi. Sadakat, vefa baglilik üzerine cok anlamlı konuşmalar yaptik. Hayvanların insanlara öğreteceği çok sey var. siz de cocugunuzla okuyup üzerine düşünün derim