ERVA  Mutlu
Kitapkurdu
Okumuş olduğum en iyi kitaplardan biriydi sonunda ağladım fakat çok sürükleyici ve kendimi kitabın içinde hissettim kesinlikle herkes okumalı gerçekten çok güzeldi