Mustafa ÇOBAN
Bu roman beni sarmıştı okuduğum zaman çok beğendim bir babanın oğlunu kendi yüzünden kaybedisine inanarak nasıl bir başka çocuğu kendi oğluna olan özlemle baglanışını anlatıyor.