Cansu ..
Bilge
Mektup/mesaj şeklinde olması beni sıkmadı.Hikayenin bi yerinden sonra gidişat çok sinirimi bozdu ama güzel bir kitaptı.Bazı yerler fazla uzatılmıştı benim için.Yazarın dili ağır değil ve kitap kendisini okutuyor.