tb_tstn
Kaşif
Kitabı okurken sanki film izliyormuş gibi hissettim. Açlığa, zorluğa ve acımasızlığa maruz kalındığı halde her şeye rağmen hayata tutunabilmek… Pes etmeyerek, emek vererek hak edilen yerlere gelinebildiğini görmek… Etkileyiciydi. Ben çok beğendim…