okurnotları
Kaşif
Resimleri canlı ve güzel olsa da hikâye bana yarım kalmış gibi geldi; oldukça kısa ve mesajı yeterince güçlü hissettirmiyor. Daha önce Nohutçuk kitabını okumuştuk (şu an farklı bir yayınevi tarafından Küçük Bezelye adıyla yeniden çevrilmiş). O kitabın hem verdiği mesajı hem de görsellerini çok daha etkileyici bulmuştum. Bu nedenle bu kitap açıkçası bizi pek tatmin etmedi. Nohutçuk kitabına sahipseniz, bunu almamanız size bir şey kaybettirmez.