orjinalkitapkurdu
Güzel evet ama heyecan yok ....kitabın sonunun bu kadar sıradan bu kadar vurgusuz bir biçimde bitmiş olmasıda hoşuma gitmedi...filmide var onuda izleyecem belki orda fikrim değişir bilemiyorum ama abartılacak bir kitap değil kesinlikle bundan eminim