dyg dyg
Kaşif
kitabı çocuklardan önce okumak gerek çünkü tanrı ve peygamber kavramı pek bizim bildiğimiz tarzda değil. biraz alaycı ve saygısızca gelebilir. haricinde eğlenceli bi kitaptı