Eleusis
Başta almaya tereddüt etsemde aldım. ve aldığıma değdiğini düşünüyorum :)) Kitap o kadar güzel ve akıcı ki zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyorsunuz. Konusu çok hoş bir kitap.