Oğuz_Ersagun
Üstat
Emir Kaya görüşlerini daha spesifik ve daha ayrıntılı verebilecekken bir anket yaptıktan sonra sanki anketin öncülüymüş gibi birçok görüşünü çok hacimli bir kitap ile anlatmaya çalışmış. O yüzden kitap genel hatlarıyla birçok görüşün olduğu ve sanki bilim ile destekleniyor görünmek için anket çalışması varmış hissi uyandırıyor. Yorumlanması da bu yüzden oldukça zor.