BERRİN YERLİKAYA
Kitapkurdu
Oldukça içten ve samimi bir dil kullanılmış,harika bir elden çıktığı ilk sayfalardan kendini belli ediyor...yazarın kalemine sağlık.Sürükleyici bir kitap,şiddetle tavsiye ederim kitap okurlara...