NAZMİYE DUDARIK
Üstat
yazarla tanışma kitabım..bir kitabını daha almıştım , beyazlık kitabını da sipariş edeceğim..çok duygu yüklü bir kitaptı, yarım günde okudum ve çok beğendim..tansiye edilir :))