Sema Karan
Kitapkurdu
Beklentimin altında bir kitap oldu,olay akmıyor, sıkıyor ama sonunu iyi bağlamış yazar.Yazarın kendisiyle tanışma ve kitabını imzalatma fırsatı da yakaladım.Samimi ve içten bir yazar.Söyleşisi çok keyifliydi.