mdülger1502
Kitapkurdu
Livaneli’nin kalemini seviyorum.. Her okuduğum romanında yeni bir şeyler öğretiyor okuyucuya.. Burada da 2. Dünya Savaşı’ndaki yarısı batmış gemi olayını anlatmış.. Kitap çok akıcı.. Toplumsal sorunlara da göçmen sorununa da çokça yer vermiş..Bir başka dikkat çektiği nokta da memleketin taşına ,toprağına göz dikmiş yiyiciler..Suyunu,ağcını, dağını, toprağını talan eden yiyiciler..Bir çırpıda okunabilecek bir kitap..