birand22
Kitapkurdu
Kitabın yorumları çok iyiydi.Bu nedenle büyük bir hevesle alıp başladım.Ama benim için tam bir hayal kırıklığı oldu.Aynı olay benim ya da bir tanıdIğımın başına gelse evinde eşyaların yeri değişse evime birinin girdiğinden şüphelensem ilk işim güvenlik kamerası evin içine ve dışına yerleştirtmek olur.Sonrada eve en iyisinden alarm sistemi kurdururum.Hiç kimsenin aklına böyle bir çözüm gelmeyip te psikiyatriste git demek kafamda oturmadı.Konusu mantıksız gelince de beğenmedim.