Arzu7235
Sırf renkleri yüzünden insanlara vebalı gibi davranılması insanlık dışı bir şey...Bu tür olayların yaşanmış olabileceğini düşünmek bile çok üzücü..Güzel olduğu kadar üzücü ve düşündürücü bir kitap..Farklı bir konuya değinildiği içinde beğendiğim bir kitaptı..