Batuhan Gül
Bilge
Kitap çok sürükleyici ve akıcıydı. Açıkcası kendini okutuyor ve insanda merak duygusu oluşturuyor. Sonu ters köşeydi ve düşündürücüydü. Herkese öneririm.