KY-953720
Gerçekten harika bir kitap ben gerçekten beğendim açıkçası. Kitabı bitirdikten sonra yazarın hayatına baktım ve ilk kitabı olduğunu öğrenince çok şaşırdım. Kitabın sonunda Skeeter için sevindim ama Minny ve Aibeelen'in durumuna gerçekten üzüldüm... Gerçekten söylendiği kadar varmış... :)