esbel
Kitap gerçekten sürükleyici ve güzel.Ama kitap ve filmi çok farklı.Kesinlikle kitabı daha güzel ve kitabın bir sayfasında adrian ın saçlarını taradığından bahsediyor ama filmde saçları yok. Kitap ile film arasında çelişkiler var.