Mikser41
Nekadar güzel bir ülkede doğmuşum. Bu kitabı okuduktan sonra bir kez daha anladım. Herkezin övüp göklere çıkardığı neredeyse medeniyetin beşiği ilan edilen bir ülkede daha düne kadar insanlar neler yaşamış. Bu insanlık ayıbını yazıldığı bu eseri herkezin okumasını tavsiye ederim.