zülfiye67
Kitapkurdu
Merhaba.. bu kitabı buyuk bır heves ve heyecanla aldım ve basladım arkasındakı yorumlara ıstınaden.. kıtap konu olarak cok guzel fakat okurken cok zorlandım sorun konunun ıcıne gırememek agır bır dıl mı desem yoksa tercume ılgılı mı bır sorun bılemıyorum ama umdugumu bulamadım. Baska bır arkadasım 300 sayfada bıraktı o da benım gıbı konuya kendını veremedıgını ve kıtaba kendını kaptıramadıgını soyledı.. dusuncelerımı paylasmak ıstedım.. Saygılar..