dugili
Stephan King kurgusu gibi başlayan ama tam bir hayal kırıklığı ile biten kitap....Bu kadar güzel bir konuyla nasıl bu kadar yüzeysel olunabildi anlayamadım.Kitap ile ilgili tek beğendiğim yayınevinin basım ve sayfa kalitesiydi.