nevrotikkk
Gözüm Kapalı tavsiye ederim. Filmide çok güzeldi fakat kitap şahane. Dili akıcı ve kendinizi karakterlerin yerine koyabiliyorsunuz. Ben en çok minny karakterini beğendim:)<br /> Sivri dilli ama bir o kadarda yufka yürekli:) Kitap durağan gelebilir macera romanı değil zaten ama önemli bir konusu var. Bu yüzden yarım bırakmayıp sonuna kadar okumanızı öneririm:)