xardelen
öncelikle çok beğendim. kitabı okumaya başlamadan önce çok tereddütlerim vardı fakat iyikide almışım diyorum. bir haftadan önce çok kısa sürede bitirdim. bence herkesin okuması gereken bir kitap. kişiler ve olayların hala etkisindeyim. kah güldürüyor kah düşündürüyor insanı okurken.