ya_sonra
Kitapkurdu
Belki çok karakter olmasından belki romanın basında hakikaten agır gitmesinden; baslarda zorlayan ama sonra heyecanla sürükleyen güzel bir kitap. Tarih sevenlere tavsiye ederim