_zeynep13
Kitabı almadan önce filmini seyretmiştim ve etkilenmiştim. Fakat kitabı çok daha derin daha etkileyici. Yazar insanlar arasında renklerinden ötürü ayrım olmaması gerektiğini harika bir anlatımla dile getirmiş ve yazarın kendi gençliğinde yaşadığı sorunları ve gerçekleri aktararak ve bunları aktarırken de akıcı bir dil kullanması kitabı elinizden bırakmamanıza neden olmaktadır. Her insanın mutlaka okuması gereken bir kitap şiddetle tavsiye ediyorum.