yeler66
Kaşif
ben HOYT, un her kitabını `ÇİRKİNİN AŞIĞI`ile kıyaslayıp hiçbirini onun kadar beğenmesemde..yazarın bütün hikayeleri ve karekterleri sıradışı ve vazgeçilmez.. o alışıldık kusursuz karekterler yerine daha gerçekçi karekterler ve hikayeleri ... hikayelerindeki o masalsı tadı seviyorum ..aşk romanı denince ilk başlarda gelen yazarlardan biri