superntrl
Kitapkurdu
Bukowski' nin de dediği gibi cesur bir yazar. Arturo Bandini ve Camilla arasındaki ilişkiyi keyifle okudum. Güzel bir yeraltı örneği. Çok fazla olay yok ama kendinizi kaptırıp gidiyorsunuz. Fazlasıyla akıcı bir kitap. Yeraltı Edebiyatı sevmeyenler zorlanabilirler ama denemekten bir şey kaybetmezler. Tavsiye ederim.