Demedim
Bu yazarın kitabını ilk defa okudum.Okuduğuma da pişman olmadım.Konu, içerik,uslup beni tatmin etti.Çok zevk alarak iki günde bitirdim.Kitapyurdunda baktım,yazarın diğer kitabını da sipariş edeceğim.Aşk romanları severler bu kitabı alın,pişman olmazsınız.