sezeroglu79
Açıkçası çok büyük umutlarla aldım. Emeğe saygı duymak lazım çünkü öyle ezberden salla pati yazılmamış. Gerçekten yazarın büyük emeği var ancak o kadar karışıyor, o kadar çok yer o kadar çok insan giriyor ki kitaba okurken yoruluyorsunuz. Bitiriyim diye çabaladım...