sinemss
aynı ülke içerisinde yaşayan sırf ten rengi yüzünden ikinci sınıf ivatandaş muamelesi gören insanların yaşadıklarını duygularını anlatan güzel bir kitap...okunmasını kesinlikle tavsiye ediyorum...duyguların ne rengi var ne dili ...