betulbaris
Kitapkurdu
Bu kitabın önce filmini izlemiştim ve çok etkilenmiştim. Ancak kitabı okumak daha çok etkiledi beni, Irkçılık konusunda geçmişte yaşananlar hep merak konusu olmuştu benim için, Bu kitabı okuduktan sonra ırkçılık yüzünden kötü muameleye maruz kalan insanların neler hissettiğini bir kez daha anladım... İyi ki bu kitabı okudum.. Siz de mutlaka okuyun...