s3rdar
McCourt baş bölümlerde okuldaki ders işleyişinden çok kendi hayatını dile getirmiş yine, yaşadıkları şeyler ve geçmişi… Satırlardaki, özellikle diyaloglardaki esprileri yine çok iyi. Çok fazla edebi bir özellik taşımasa da rahat bir ortamda ve ruh haliyle yazıldığı belli oluyor kitabın. İstediği gibi hareket ediyor McCourt çünkü derdi sadece hikayesini doğru bir şekilde aktarmak. Bunu da gayet iyi yapıyor, insanı hiç de sıkmıyor. Üstelik gene bir şiirle kitabını süslendiriyor. <br />