hulyami
Tam iki buçuk yıl sonra Liz Carlyle sanırım yayın evi unuttu bu yazarı sonra tekrar gündemine aldı..<br />Çok özlemişim..İlk kitabı Yalnız Benim Ol daha çok polisiye ağırlıklı idi..İkinci kitabı Aşk Sarmalı daha duygusal bir hikaye idi...<br />Severek okudum...Yazarın bundan sonraki kitabını merakla bekliyorum.....Ben sevdim bu romanı...Bazı yerlerinde duygusal anlamda kitap bence zirve yaptı....Bir şans tanıyın bence...<br />