Demedim
Çok güzel ve yakın geçmişte bunların halen yaşanıyor olması da oldukça dokunaklı.Çok sürükleyici bir kitap..Konusu 1960 lı yıllar Amerikası ve ırkçılık üzerine olan kitabı tavsiye ederim.