kitapaskım
Kitapkurdu
Çok değil bir zamanlar en büyük utancın, katliamın yaşandığı topraklardan gelen hikayeler.Okurken utanıyor, üzülüyor ve kendinizi kötü hissediyorsunuz.Kitap biteli günler oldu hala etkisindeyim.Her ne kadar çeviri konusunda biraz talihsiz bir kitap olsada okumanızı tavsiye ederim.Özellikle Amerikan hayranı yeni nesil mutlaka okumalı...