buketaydogdu
En sevdiğim kitaptır kendileri.İlk önce kalınlığıyla sizi biraz korkutur ama sonra bir bakmışsınız su gibi akıp bitivermiş bitmesin diye yavaş yavaş okursunuz kitabı.Ayrıca filmi de vardır.Bir insanın mutlaka okuması gereken kitaplardan biri bence.Azim,mücadele,güven herşeyi anlatır size bu kitap