Abdullah Ç.
İnsanlık tarihi kadar eski bir konu olan insanlar arası ayrımcılık konusu gevşek ve sıkmadan ele alınmış. İnsanoğlu kibirlenecek bir şeyler buluyor sanki. Halbuki bir damla su olduğunu bir hatırlasa. Egoları yıkmak, nefisleri yenmek için olumlu katkı verecektir. Ayrımcılığa ve bir şeylerle öğünmeciliğe HAYIR!!!!