Ellyy...
Elizabeth Hoyt un yayınlanan bütün kitaplarını okudum genelikle hepsini beğenmişimdir serinin bu kitabını da beğendim. çünkü inanılmazı orta koyuyor bir yanda çok güzel bir kadın diğer tarafta savaşta ağır yaralar almış tek gözünü kaybetmiş bir erkek , başta nasıl olur diyorsunuz ama burada imkansız diye birşey olmayacağını her şeyin dış görünüş olamadığını ve ruh güzelliğininde önemli olduğunu anlatmak istemiş Hoyt .bence gayette başarılı olmuş.ancak ben okurken keşke kitap biraz daha uzun olsaymış dedim, sanki bana çok hızlı olaylara girmiş gibi geldi. onun dışında çok beğendim çeviride gayet iyiydi yani bu kitabı okursanız pişman olmazsınız.