butterfly44
Yazar 576 sayfayı dolu dolu yazmış.Tek bir sayfasında bile sıkılmıyorsunuz.1960lı yıllara da ışık tutuyor.Hatta bence yazar daha da çok bilgi verilebilirdi yaşanan ırkçılık hakkında ancak yazarın korkmuş olduğunu düşünüyorum.Çünkü hepimiz biliyoruz ki çok daha fazlası yaşanmış o dönemlerde.Kitabın da sık sık belirttiği gibi beyazlar en büyük varlıkları olan çocuklarının bakımını zenci diye efide ettikleri insanlara emanet ederken ,tek bir gümüş parçasını emanet etmiyorlar.Nasıl bir çelişki bu anlayamadım.Ne kadar acıııı !! Mutlaka okunmalı.