Fatma Atabey
yorumlar gerçekten çok doğru fazlası var eksiği yok .ben böyle zevkli,eğlenceli, komik,heyecanlı bir kitap daha görmedim.yazarla niye daha önce tanışmadım diye hayıflandım.yeni yazarlar arayan arkadaşlar sakın kaçırmayın. pişman olacağınıza eminim.cumartesi gecesi saat 22.00 de başladım sabah 04 de bitti.daha bir şey söylemeye gerk varmı?herkese şiddetle tavsiye ederim.