Kitap, ihtiyaçtır...
Kitapkurdu
Yalçın Küçük, bazen sert çıkışlarla gündeme gelmekte. Kitapta, bu çıkışlarına da rastlamak mümkün. Bence çok daha ılımlı ve herkese hitap edebilecek durumdayken neden böylesine radikal çıkışlar yapar, anlamış değilim. Kitapta yazdıklarını tartışacak değilim, hepsi birbirinden değerli saptamalar. Ancak sadece üslubunu çok sert buluyorum. Bu da onun çok daha geniş kitlelere ulaşmasını engelliyor.