Tuba Semiz
Kitapkurdu
çok akıcı, samimi, sıcak bir öykü. tek sayfasında bile sıkılmadım diyebilirim. 60'lı yıllara ışık tutması da oldukça ilgi çekiciydi. sizi yormadan biten bir kitap. kesinlikle tavsiye ederim.