outspoken
Kitapkurdu
Okumaktan keyif aldığım kitaplardan biriydi, gerçekten çok güzeldi. Okuduklarımı yaşayan insanların hayatları çok dokunaklı, bunların gerçek olduğunu,var olduğunu, yapıldığını düşünmek utandırıcı, insanlar ne kadar acımasız oluyor bazen. İnsan olduğumuzu tekrar hatırlamamızı sağlayan bir eser. Sadece hayatlarına göz atmış olmak bile çok etkiledi beni,gözlerim doldu onlarla üzüldüm, onlarla sevindim. Yazarı kutluyorum hiç sıkılmadım merakla okudum. Kitaplığınızda mutlaka olması gereken bir kitap.