sunshine
Öykü bir yaşanmışlık üzerine.Konu akıcı,sıkmıyor,okunabilir.Ancak kitapta ciddi anlamda rahatsızlık verici bir misyoner tavır var.Tanrı ve İsa inancının gözümüze gözümüze sokulması beni irrite etti.Kitaplarda tabii ki dini temalar olabilir ama bu kitap pes dedirtti doğrusu.Biraz daha kurguyla oynasalar incili getireceklermiş önümüze....