atabey_mlt
Kitapkurdu
yorumları okuyarak aldığım bir kitaptı . aldığıma da değdi doğrusu. gözümüzde büyüttüğümüz bir ülkenin de kendi içinde sorunları olabildiğinin göstergesi olmuş.ırkçılık ve sınıf farkının basite indirgenerek anlatıldığı ve okunmaya değer bir kitap