Ömür Ertiryaki
Kitapkurdu
kitap bence gayet güzel..tek kötü yanı isimler norveççe isveçce ve okunması zor geliyor akıldada kalmıyor ama gayet güzel..değişik ..ilk kez bir karakter ki ana karakter kitabıbın öyle süper bir kahraman değil..normal sizin benim gibi bir insan ..tavsiye ederim..